«Біг-борди» з подачі Януковича нарекли «біг-мордами»

Такої кількості зовнішньої реклами, як політична реклама Віктора Януковича, Україна
ще не знала.

Про те, як населення Черкащини ставиться до зовнішньої реклами кандидата в президенти
Віктора Януковича, прес-службі Конгресу повідомила голова Черкаської ОО Конгресу
Любов Гафінова. Так, скажімо, між селами Леськи та Худяки в Черкаській області
було розміщено кілька біг-бордів Віктора Януковича. Місцеве населення неоднозначно
сприйняло їхню появу і облило фарбою. Влада у відповідь на «диверсію» замінила
біг-борди, але приставила до них наряд міліції з собакою. Тепер, протягом тижня,
мужні міліціонери оберігають поліграфічне зображення майбутнього керманича держави,
як колись на початку семидесятих оберігали його самого.

Про інший випадок розповів керівник Ставищанського районного штабу «Нашої України»
Василь Рацюк. За його словами, в селах Сніжині та Гострій Могилі з метою запобігання
розправи над біг-бордами Віктора Януковича місцева влада на ніч їх знімає.

Як зазначив народний депутат Микола Томенко:«Переважну частину площі рекламного
плаката займає зображення обличчя кандидата на посаду президента Януковича. І
мудрий український народ вже встиг відреагувати на це явище: великі рекламні щити,
які раніше називалися іншомовним словом «біг-борди», тепер, з подачі Януковича,
нарекли «біг-мордами».

За найскромнішими підрахунками експертів, така велика кількість зовнішньої реклами,
що вже місяць тішить громадян нашої держави, мала б перевершити встановлений законом
виборчий фонд у 10,2 мільйона гривень. Тепер цікаво дізнатися, що з цього приводу
скаже ЦВК»

Прес-служба Конгресу